BUTCHER ABC "North Of Hell" - Recenzja




   Nie wiedziałem, czego można spodziewać się po japońskim death metalu, a właściwie po muzyce z pogranicza death metalu oraz grindcore. Na Metallum określili to jako "wczesny noisecore". Pierwszy raz mam styczność z metalem z Japonii. Butcher ABC to czteroosobowy skład z Tokio, który istnieje od 1994 roku. Panowie dotychczas wypuścili wiele splitów i EPek, a oprócz nich znajdziemy również longplay „North of Hell”, którym właśnie się zajmuję. Album został wydany pod szyldem SELFMADEGEOD

     Po okładce nie powinno się oceniać, ale to ona często sprawia, że danie główne, czyli muzyka jest jeszcze smaczniejsze! A więc, co znajdziemy na okładce? Od razu widać nawiązanie do albumu „South of Heaven” amerykańskiej thrashmetalowej formacji na „S”. Jeśli po tytule już nasunęły się Wam slayerowe skojarzenia, to okładka Was w tym tylko utwierdzi. Autor przedstawił Nam coś podobnego, lecz równie dobrego. Na okładce jest ta sama historia, którą miał Slayer, ale tutaj materiał został przyprawiony odpowiednią ilością deathu. Podoba mi się to. Na samym albumie znajdziemy 11 kawałków bardzo dobrej jakości, wszystko słychać. Darcie się wokalisty raduje moje uszy. Wokal nie jest taki sam przez cały album, co również idzie na plus. Riffy mogłyby rozwalać ściany, a solówki pokazują kunszt gitarzysty. Miejsce jest też na bas, bardzo często słychać popisy basisty.
Perkusista spełnia swoje zadanie, jednak bez rewelacji. 
  
    Kompozycje nie nudziły mi się ani trochę, jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym materiałem. Cóż, prawie na nic dziś nie narzekałem. Mój osobisty sukces, hehe.
Słowem zakończeni: nie ma co się bać japońskiego metalu, można słuchać. A co do samego „North of Hell” na pewno wrócę niejednokrotnie.


Tracklista:


  1. Join Us...
  2. House of Meats
  3. Nuclear Death
  4. Maximum Rotting Corpse
  5. Morbid Angel of Death
  6. Death in Hell
  7. Darkness in the Dark
  8. Vice
  9. ABC Butchers Co., Ltd.
  10. Death by Napalm
  11. North of Hell
Ocena 4.5/5

Odsłuch:

Do nabycia:
https://selfmadegod.com/shop/pl/p/BUTCHER-ABC-North-Of-Hell-CD/20385?currency=PLN


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bestiality "Endless Human Void" - Recenzja

Kły "Szczerzenie" - Recenzja

Black Death Production - Wywiad